Inschrijven

Hoe werkt het?

 

  1. Vul hier uw gegevens in.  Uw inschrijfverzoek wordt dan verwerkt en beoordeeld door één van onze medewerkers. Wij doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te voorzien van een antwoord.
  2. Wanneer het mogelijk is verwelkomen wij u in onze praktijk. We merken dat onze praktijken steeds drukker worden. Zekerheid over of de inschrijving is gelukt heeft u pas nadat we uw inschrijfverzoek positief hebben beoordeeld. Het is belangrijk dat u na akkoord op uw inschrijving bij ons in de praktijk komt en uw zorgpas en medicatieoverzicht meeneemt. Daarna bent u bij ons ingeschreven en is het zaak dat u bij uw vorige tandartspraktijk aangeeft dat zij uw medisch dossier naar ons mogen sturen. We kunnen u pas behandelen op het moment dat alle gegevens van uw vorige tandarts bij ons binnen zijn. Het versturen gebeurt bijna altijd digitaal (privacygevoelige informatie die wij elektronisch uitwisselen versturen we altijd via een beveiligde berichtendienst). Het is belangrijk dat u deze gegevens naar ons laat versturen, zodat de juiste informatie bij ons wordt aangeleverd en uw medisch dossier compleet blijft. Uw historie wordt dan ook in ons systeem geïmporteerd inclusief in het verleden gemaakte röntgenfoto’s. Dit voorkomt vaak ook onnodige kosten, dat scheelt!
  3. Say hello! Als alles binnen is kan een eerste controleafspraak bij de tandarts worden ingepland. Hier wordt (zonder meerkosten) extra tijd voor ingepland: we vinden het belangrijk om u te leren kennen, uw medische gegevens goed in kaart te brengen en te weten wat uw tandheelkundige wensen en verwachtingen zijn.